
Turismo digitalarekiko komunikazioa
Gehienetan, turista digitalak kontratatuko duten zerbitzua eskaintzen duen enpresarekin elkarreraginea bilatuko dute egin aurretik; Erantzunaren abiadura eta jasotzen duten edukia funtsezkoak izango dira gure negozioaren aldeko edo kontrako erabakia hartzerakoan. Berehalakotasuna eta kalitatea prezio onenean ekintzaile bakoitzak mahai gainean jarri behar dituen faktoreak dira.Gehienetan, turista digitalak kontratatuko duten zerbitzua eskaintzen duen enpresarekin elkarreraginea bilatuko dute egin aurretik; Erantzunaren abiadura eta jasotzen duten edukia funtsezkoak izango dira gure negozioaren aldeko edo kontrako erabakia hartzerakoan. Berehalakotasuna eta kalitatea prezio onenean ekintzaile bakoitzak mahai gainean jarri behar dituen faktoreak dira.
Horregatik, garrantzitsua izango da Google My Business-en bidez bezeroekiko komunikazioaren kalitatea bizkortu eta hobetzen duten tresna digitalen erabilera ezagutzea eta baloratzea, webgune turistikoetako chatbotak, enpresentzako whatsapp komunikazio tresna zuzenago gisa, maiz egiten diren galderen erabilera... Komunikazioan pertsonalizazioa funtsezkoa izango da establezimendu txiki eta familiaretan. Eta gainera, lehiakortasun abantaila erabakigarria izan daiteke turismo-industriaren kate handien aurrean.
Datak: urriak 17 eta azaroak 7
Ordua: 09.00 - 13.00
Hizkuntza: Gaztelania
Iraupena: 4 h
Webinar online
Doakoa