Eduki nagusira joan

Turismo sektorerako sare sozialak

Internet erabiltzaileek gero eta eduki eta informazio gehiago kontsumitzen dute sare sozialen bidez, batez ere aisialdi, kultura eta turismo planei dagokienez. Gustatu ala ez, komunikazio kanal berri horiek gure bizitzaren eta kultura digitalaren parte dira, geratzeko etorri dira eta etengabe eboluzionatzen ari dira.

Baina, negozio turistiko naizen aldetik, sare sozialetan egon behar dut? Guztietan? Iparra galdu gabe eta adibide asko erakutsiz, erakutsiko dizugu sare sozialak, dagozkien neurketa-tresnek babestutako estrategia egokiarekin, bitarteko oso interesgarriak izan daitezkeela ezagutarazteko nahiz sustatzeko eta, zergatik ez, zeharka turismo arloko produktuak eta zerbitzuak saltzeko: dela ostatua, jatetxea, upategia, turismo bulegoa edo bisita gidatuak egiten dituen erakunde/pertsona bat.

Data: Irailak 30

Ordua: 09:00 - 13:00 

Hizkuntza: Gaztelania

Iraupena: 4 h

Webinar online

Doakoa

Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu, bai norberarenak, bai hirugarrenenak, bisitak eta trafiko-iturriak neurtzeko. Legezko oinarria erabiltzailearen baimena da, cookie teknikoen kasuan izan ezik, horiek ezinbestekoak baitira web honetan nabigatzeko. Webgunearen titularra, cookie-en tratamenduaren arduraduna, eta haren harremanetarako datuak eskuragarri daude Lege Jakinarazpenean. Mesedez, sakatu 'ONARTU ETA JARRAITU' cookie guztiak onartu nahi badituzu. Guztiak onartu edo baztertu nahi badituzu, egin klik 'COOKIEN AUKERAK' aukeran. Cookien erabilerari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik hemen.

Opciones de cookies