Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu, bai norberarenak, bai hirugarrenenak, bisitak eta trafiko-iturriak neurtzeko. Legezko oinarria erabiltzailearen baimena da, cookie teknikoen kasuan izan ezik, horiek ezinbestekoak baitira web honetan nabigatzeko. Webgunearen titularra, cookie-en tratamenduaren arduraduna, eta haren harremanetarako datuak eskuragarri daude Lege Jakinarazpenean. Mesedez, sakatu 'ONARTU ETA JARRAITU' cookie guztiak onartu nahi badituzu. Guztiak onartu edo baztertu nahi badituzu, egin klik 'COOKIEN AUKERAK' aukeran. Cookien erabilerari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik hemen.
Turismora bideratutako Sare Sozialen azken berrikuntzak
Sare sozialak bi norabideko komunikazio kanalak bihurtu dira azken urteetan, informazioaren kontsumoari eta interakzio sozialari dagokienez. Zorionez edo zoritxarrez, bai hedabide berri horiek bai erabiltzaile gisa kontsumitzen ditugun eduki digitalak etengabe aldatzen, mutatzen eta eboluzionatzen ari dira. Zergatik dago Facebook orain maskalduta? Reels eta Instagrameko Storieak al dira helmuga edo negozio turistiko bat sustatzeko joera berria? TikToken kontu bat ireki beharko nuke? Zer jakin behar duzu blogger, instagramer, YouTuber edo influencer batekin harremanetan jarri aurretik?
Sektoreko adibide, jardunbide on eta txar ugari bistaratuz eta aztertuz, ikastaro honetan aurkituko ditugu sare sozialek osatzen duten komunikazio turistikoaren ekosistemako azken berrikuntzak, trikimailuak eta joerak eta horien babesean sortu diren komunikazio profilak, preskriptore digital deitutakoak: blogak, instagramerrak, youtuberrak, influencerak...
Datak: urriak 19
Ordua: 09.00 - 13.00
Hizkuntza: Gaztelania
Iraupena: 4 h
Webinar online
Doakoa